A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Попільнянська громада
Житомирська область, Попільнянський район

«Все чітко, швидко, наче тільки мене тут і ждали».

Дата: 11.02.2020 13:26
Кількість переглядів: 98

Коли у серпні минулого року в Попільнянській об’єднаній територіальній громаді відкривали центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), я не була серед тих, хто вважав необхідністю створення такої структури. Міркувала просто: коли діють служби, які надають окремі послуги, то навіщо ж створювати посередника, який надаватиме їх всі разом. Була переконана, що це зумовить черги, нерозберихи, а в кінцевому результаті - невдоволення клієнтів.

Відтоді час від часу біля адмінбудинку, де міститься цей самий центр, не раз доводилось чути запитання:

- Ви не підкажете, де тут ЦНАП?

- У лівому крилі на першому поверсі, - машинально виривалась відповідь, - там і покажчики є.

При цьому жодного разу не довелось почути відгуків про роботу нової служби. Тому, аби вдовольнити цікавість, вирішила якийсь час провести біля входу до центру надання адмінпослуг. Навіть не намагатимусь перелічувати питання, з якими йшли сюди люди того дня. Вони найрізноманітніші.

І враження відвідувачів, думаю, говорять самі за себе: «Потрібну довідку видали за 10 хвилин! Навіть не сподівався!», «Раніше, щоб одержати відомості з державного земельного кадастру, треба було ходити та й ходити. А тепер все чітко, швидко, наче тільки мене тут і ждали».

Кажу про це очільниці центру Наталії Малюті і чую у відповідь:

- Для того ж селищна рада й вирішила створити наш центр, щоб людям зручно було, - усміхається, - заходьте, побачите з середини, як все організовано.

Переступаю поріг, хоча й змовчую про те, що якраз навмисне прийшла, аби побачити все на власні очі.

Відкритий простір замість кабінетної системи, як модно тепер у банківських установах, сприяє вільному спілкуванню клієнтів з персоналом. Дитячий куточок вабить наймолодших гостей веселими меблями та іграшками - діти можуть забавитись чимось новеньким, а мати чи батько тим часом вирішують питання з якими прийшли.

- А що каже статистика про надання послуг, - цікавлюсь у Наталії Миколаївни.

- Думаю, вона вас приємно здивує.

Дивуватись і справді є чому. Центр, у якому всього сім працівників, надає 165 видів послуг! З 20 серпня по 1 січня минулого року задоволено 3678 звернень! Цікаво, що кожну дванадцяту послугу надано через віддалене робоче місце в Ходоркові.

Найчастіше, як свідчить статистика, люди звертаються за одержанням найрізноманітніших довідок, на другому місці - реєстрація місця проживання та речових прав. Лише від цих послуг за згаданий період одержано 100,3 тисячі гривень, з яких 92 тисячі гривень надійшло до бюджету громади.

Основними партнерами центру нині є Головні управління Держгеокадастру, Держпродспоживслужби і Головне управління юстиції та управління державної міграційної служби в Житомирській області, відділ Пенсійного фонду. У недалекому майбутньому планується налагодити партнерські стосунки і з управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, зокрема в питаннях нарахування субсидій та державних допомог.

Як уже повідомлялось раніше, створення сучасного центру з надання адміністративних послуг стало можливим завдяки співпраці селищної ради із міжнародною програмою «U-LEAD з Європою», яка розроблена спеціально для України. І відрадно, що цього року селищна рада знову перемогла у міжнародному конкурсі.

Це дозволить в межах урядової програми підтримки реалізації комплексної реформи державного управління дещо розширити спектр послуг. Зокрема, вже цього року у ЦНАПі буде запроваджено видачу біометричних паспортів та посвідчень водія, а також реєстрацію транспортних засобів.

Безумовно, все це зайвий раз переконує, що об’єднання територіальних громад продиктоване часом і вкрай необхідне. Інакше участь у міжнародних програмах, які фінансуються із-за кордону, була б просто неможливою.

Насамкінець хочеться додати, що для зручності клієнтів центр надання адміністративних послуг має свою сторінку на Facebook та веде рубрику на сайті Попільнянської селищної ради. І там теж спеціалісти спілкуються з потенційними клієнтами.

Євгенія МАКІВСЬКА.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь