Щодо заборгованості споживачів за спожиті житлово-комунальні послуги
В умовах підготовки підприємств теплопостачання, електро- та
газопостачання та водопровідно-каналізаційного господарства області до
опалювального періоду 2022/2023 року одним із проблемних питань, що
потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті
житлово-комунальні послуги (теплову енергію, постачання гарячої води,
водопостачання та водовідведення, утримання житла, газо- та
електропостачання, вивезення побутових відходів).
Наразі, оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств
житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим
підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті
енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали, засоби для знезараження та
очистки питної води тощо.
Також, погашення значного обсягу боргів населення за послуги з постачання
теплової енергії та постачання гарячої води до початку опалювального періоду
2022/2023 року є запорукою належного його проходження та виконання
теплопостачальними підприємствами своїх зобов’язань, у тому числі в частині
розрахунків за природний газ з постачальником.
Користуйтесь можливістю оплати послуги за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.).
Також, важливе значення має стан розрахунків за спожиті послуги
споживачами, що отримують монетизовані пільги та субсидії.