Щодо заборгованості споживачів за спожиті житлово-комунальні послуги
В умовах підготовки підприємств теплопостачання, електро- та газопостачання та водопровідно-каналізаційного господарства області до опалювального періоду 2023/2024 року одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті житлово-комунальні послуги (теплову енергію, постачання гарячої води, водопостачання та водовідведення, утримання житла, газо- та електропостачання, вивезення побутових відходів).
Наразі, оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали, засоби для знезараження та очистки питної води тощо.
Також, погашення значного обсягу боргів населення за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води до початку опалювального періоду 2023/2024 року є запорукою належного його проходження та виконання теплопостачальними підприємствами своїх зобов’язань, у тому числі в частині розрахунків за природний газ з постачальником.
Користуйтесь можливістю оплати послуги за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.).
Також, важливе значення має стан розрахунків за спожиті послуги споживачами, що отримують монетизовані пільги та субсидії.